אהבה - דף ראשי

השקנו גרסה חדשה לאתר האהבה הישראלי!    לכניסה לחצו כאן.

איך ניצחתי והפסדתי את האהבה הבלתי אפשרית

היי, קוראים לי אור, אני בת 14 וחצי ואני מקיבוץ בצפון. מקווה שתיהנו לקרוא את הסיפור שלי, הוא קרה לי לפני שנתיים ונמשך עד החופש הגדול של השנה. והכי חשוב הוא אמיתי ומספר על סיפור אהבה נדיר ועל כמה שלמדתי מהאהבה הזאת, שאסור לוותר על הרגש הכי חזק שיש לנו בחיים!!!

היה זה היום הגדול, הטיול לשוויץ ואיטליה.
ארזנו את המזוודות ונסענו לשדה התעופה, אני אבא שלי וחברה שלי עם אבא שלה. נסענו לטיול מאורגן של קבוצה ל-11 יום. ראיתי אותו בפעם הראשונה בשדה התעופה, רגע לפני שעולים למטוס, ראיתי אותו הולך יחד עם אמא שלו אבל עדיין לא הייתי בטוחה שאנחנו באותו הטיול.
במטוס הוא ישב שתי שורות מאחורי, כל הטיסה הסתכלתי עליו איזה חמוד אך הוא ישן רוב הטיסה. כשנפגשנו לראשונה כל הקבוצה, אני והוא הסתכלנו אחד על השני, העיניים שלי ושלו כל הזמן נפגשו והיינו קצת מובכים. הוא עם עיניים חומות שיער חום ילד יפה רצח הוא לקח לי ת'עניים מהמקום ות'לב איתן. הרגשתי פרפרים בבטן הכל הסתובב לי הרגשתי שאני חייבת להכיר אותו ....
ביום הראשון לא ידענו איך להתקרב אחד לשני ולהתחיל שיחה, התביישנו . כל היומיים הראשונים הוא ניסה להתקרב אלי, הציע לקחת את המזוודות, שאל איזה מוזיקה אני שומעת ואפילו דיבר עם כמה ילדים בקבוצה על איך להתקרב אלי....
היום השני של הטיול עבר די רגיל אבל כשחזרנו באותו היום מהטיול והיינו בדרך למסעדה באוטובוס שמתי לב שהוא מתקרב למושב שלידי , הצעתי לו לבוא לשבת איתי והוא התיישב. התחלנו לדבר ולהכיר אחד את השני וצדקתי ככל שדיברנו יותר הלב שלי הרגיש שהוא מתאהב אך לא הרשיתי לעצמי, יותר ויותר חזק התחלתי להשתגע , במסעדה צחקנו,אכלנו ורקדנו...כשחזרנו למלון אמרנו שניפגש עוד עשר דקות בלובי אך הייתי ממש עייפה ובסוף לא נפגשנו.
ביום למחרת נסענו לפארק שעשועים היה נורא כיף וכשיצאנו ממנו אז התקדמנו קדימה שנינו לבד ואז הוא לקח נשימה ואמר "אור אני אוהב אותך", …
קפאתי במקום לא ידעתי מה לעשות כי מצד אחד גם אני אוהבת אותו ומצד שני אנחנו רחוקים נורא, הוא מהדרום ואני מהצפון איך נוכל לשמור על קשר במרחק כזה ?
אבל ידעתי עמוק שאני באמת התאהבתי בו מהדקה שראיתי אותו. אמרתי לו שאני צריכה לחשוב על זה והוא כבר חשב שאני לא רוצה והיה מזה מבואס כי הוא חשב שהרס לשנינו את הטיול.
אך התשובה שלי הייתה חיובית, מאז אותו הרגע היינו כל הזמן ביחד ופשוט היה את הטיול הכי כיף והכי מדהים שהיה לי בחיים,שמחתי כל כך הייתי מאושרת איתו עד הגג הוא גרם לי לכל כך הרבה אושר למרות שבארץ ידענו שאנחנו נהיה רחוקים אחד מהשני . ביום האחרון של הטיול שנינו לא ידענו מה יקרה איתנו בארץ אך החלטנו להישאר בקשר כזה גם בארץ.
חזרנו לארץ... כל אחד למקום שבו הוא גר...היינו בקשר טוב מאוד.... בערך שבוע כל יום דיברנו לפחות שעה עד שכבר נורא התגעגענו ורצינו להיפגש.
הוא בא אלי לקיבוץ לשלושה ימים, כל החברים שלי פה נורא רצו לראות אותו אז הם הכירו אותו והתחברו נורא מהר. עברו השלושה ימים והוא חזר לדרום. המשכנו להיות בקשר אך כבר לא כמו בהתחלה. יצא לנו להיפגש עוד הפעם במפגש של הקבוצה אך כבר לא היינו ביחד כמו אז. התרחקנו התקרבנו...היה קשר כזה משונה, עד חודשיים לפני החופש הגדול...
הציעו לי ללכת למחנה קיץ בקנדה... יחד עם משלחת של 16 ילדים...בחופש תכננו להיפגש ולהיות הרבה ביחד ובגלל זה התלבטתי נורא עם לנסוע לקנדה או להישאר בארץ כי לא הייתי בטוחה שאחרי קנדה נשמור על קשר. החלטתי לנסוע...שבוע לפני שטסתי לא הצלחתי לתפוס אותו,הוא לא התקשר, לא ענה לי, לא החזיר הודעות והייתי ממש עצובה. יום לפני הטיסה בלילה הוא התקשר אלי אך כבר ישנתי ולא היה לי מצב רוח לדבר איתו. חמש דקות לפני שעליתי למטוס דיברתי איתו, אמרתי לו שאני אתגעגע וגם הוא. עליתי למטוס...הייתי בקנדה...חודש וחצי מדהימים של חוויה של פעם בחיים. כשחזרתי לארץ כבר לא ידעתי מה קורה איתי ואיתו. ישר שבאתי הביתה הוא התקשר,לא ידעתי איך הוא ידע כשכבר חזרתי הוא נשמע מופתע,והסתבר לי שהוא התקשר כדי לשאול מתי אני חוזרת. מאז אנחנו לא כל כך בקשר, ניתקנו קשר לגמרי. עברו כמעט 5 חודשים מאז שדיברנו בפעם האחרונה. חברה שלי שהייתה איתי יחד בטיול אמרה שהיא מרגישה שקרה משהו לאורן, אז התקשרנו אליו...היה זה יום שישי בערב, בדרך כלל דיברנו בשעה הזאת כי באמצע השבוע לא ממש הצלחנו לתפוס אחד את השני, כל אחד והעיסוקים שלו...
אמא שלו ענתה לטלפון ונורא שמחה לשמוע אותי אך אמרה שאורן שומר שבת ושהוא יתקשר אלי כשתצא השבת... הוא לא יתקשר והחלטתי לשלוח לו הודעה באיסיקיו... ההודעה הראשונה שהוא כתב לי הייתה "אור, אבא שלי התאבד ואתמול יצאתי מהשבעה...." לא האמנתי. הייתי בשוק.
התחלתי לבכות והתקשרתי לחברה שלי, לא רצינו בהתחלה לספר להורים אך נשברנו, שתינו בכינו, רצינו לנסוע אליו ולהיות איתו. יום למחרת שבאנו לבצ'פר לא יכולנו ללמוד, הלכנו ליועצת של בצ'פר ודיברנו איתה על זה,היא נורא עזרה לנו. לא סיפרנו לאף אחד מה עובר עלינו וכולם ניסו לנחש ולעזור.יום למחרת הייתה לי ולחברה שלי הופעה נורא חשובה, לא יכולתי להופיע הרגשתי שאני חייבת להיות איתו ובפעם הראשונה הרגשתי כמה הוא חשוב לי למרות שלא היינו בקשר כבר המון זמן.
אבל אתם יודעים,ההופעה חייבת להמשך...אז בכל זאת עלינו לבמה והופענו.
מאותו היום היינו בקשר איתו,כמובן שלא כמו פעם אך היה לנו מאוד חשוב להיות איתו.
הגיע היום הגדול, אני וחברה שלי נסענו אליו, כשעתיים וחצי של נסיעה. כל הדרך חשבתי מה אני בעצם מרגישה או איך להתנהג. הגענו אליו, הוא נורא השתנה,גבה,התבגר, אך העיניים לא השתנו...
דיברנו,צחקנו,הסתובבנו והיינו איתו. כשהגיע השעה להיפרד נפרדנו כידידים אך לא חשבתי שזה יתפתח יותר מזה.
חזרתי לקיבוץ, באותו היום בערב יצאנו לטיול בשמו"צ של שלושה ימים. הכרתי מישהו חמוד ובכלל לא חשבתי על א_ _ _. חזרתי מהטיול ואני רואה בהודעות באיסי הודעה ממנו. הוא כתב לי שאני אדבר איתו כשאחזור מהטיול. הוא בדיוק היה מחובר ודיברתי איתו...הוא אמר לי שכל מה שהוא הרגיש אלי פעם חזר אליו ושהוא רוצה שנחזור. אמרתי לו שאני לא בטוחה שאני רוצה לסבול עוד הפעם אך נתתי לקשר הזה עוד הזדמנות, חשבתי שהתבגרנו ושאנחנו יכולים לנסות לתת לאהבה הזאת להתפתח. אחרי שבועיים הוא בא אלי לקיבוץ,אך הפעם ליום אחד. היינו ביחד,צחקנו,דיברנו, ובעיקר נתנו אחד לשני את התחושה של האהבה הזאת. כשהגיע הזמן להיפרד חשבתי שנמשיך להיות בקשר אך כמו שהקשר הזה בא ככה הוא גם הלך. נעלם מהחיים שלי, אולי זה טוב אולי זה רע אני לא יודעת.אני יודעת אבל שהרגשתי אליו משהו אך עכשיו כלום, עכשיו אנחנו לא בקשר,כנראה שטוב לנו ככה... אולי עוד ניפגש ואולי לא.. נראה לאן החיים יובילו אותנו...

אני מאוד מקווה שנהניתם לקרוא את הסיפור שלי...
מאוד התלבטתי אם לכתוב אותו אך הכרתי מישהי שעזרה לי להחליט שאני כן רוצה לכתוב אותו באתר ולשתף בסיפור הזה אתכם ובכך אני מאוד מודע לה על זה.... הייתי מאוד שמחה לתגובות שלכם או לסיפורים דומים..האיסיקיו שלי הוא 158099624.
יש לי משהו אחרון להגיד לא_ _ _ : אני רוצה שתדע שתמיד תישאר אצלי בלב... אתה חשוב לי ואני מקווה שלא תכעס עלי שכתבתי אותו באתר ואני יודעת שאם הסיפור הזה יגיע אליך אתה תדע שזאת אני כי זהו סיפור מיוחד שקרה בנינו וכל הפרטים פה מדויקים. הייתי שמחה עם תיצור איתי קשר,כי אני מתגעגעת.

נוסף: October 11th 2004

[לחזרה לרשת האהבה לחצו כאן]

אושר לפרסום על ידי אנונימי ביום 2005-01-27 12:42:42
הדירוג שלי:

אורו''שש סיפור מד-ה-י-םם... !!
כמו שאומרים ... הלך נסיך יבוא מלך!!!!!! וכבר בא לפי דעתי לא?
הסיפור הכי יפה בעולם את מושלמת ותמצאי עוד הרבה כמוהו אפילו יותר טובים..,:)

אוהבות המוןןן
גילת ורעות... (שישבו לידך בשיעור א"י וכתבו הכול חחחח)!!! מתווות עלייך נשמה!!!

אושר לפרסום על ידי אנונימי ביום 2004-10-16 12:53:06
הדירוג שלי:

אהבתי מאוד את הסיפור שלך!!
הוא סיפור שבאמת רואים שהוא בא מהלבבב...
אבל כמו שאומרים הלך נסיך יבוא המלך אז אין לך מה לדאוג יהיו עוד הרבה
אחריו אני בטוחה...
אבל אגב רשמת איך קוראים לו אורן לא?!
שלך..
מורוש:)
נ.ב
אם תרצי משהוא אז האיי סי שלי הוא 346008289

אושר לפרסום על ידי אנונימי ביום 2004-10-15 12:30:30
הדירוג שלי:

אור (בוליייי) זה מהמם! הלוואי שתתחתנו מתישהו...!
יהה אני מפורסמת חחחח

אושר לפרסום על ידי אנונימי ביום 2004-10-13 21:18:39
הדירוג שלי:

יואו אני ראשונה אז ככה...
כפרה אל תדאגי אם את באמת חשובה לו הוא יצור קשר אם לא אז הוא הפסיד פה..הבנים באים וכולהים על ימין ועל שמאל ואף אחד לא שווה ת''דעמות שלך אלא אם כן הוא לא יתן לך לבכות ...אזזזזזז סיפור פגגגגזזזזזזז אהבתי נשמתייי אני אוהבת אותך אורושששש מואאאאאאה כפרות שלי!!!!!
ממני:רוזי
נ.ב
אנשים פרק ג'' עוד מעט יצא לפועל אז תכינו ממחטות חחחחחחח ביושששש
אייסי:216796725

הכל על ...
אהבה , רגשות , תחושות , פרחים , שוקולדים , מדריכים , טיפים , כתבות , שירים , סיפורים , מכתבים , פתגמים ,הגדרות , הכרויות , פורומים ועוד...
tvcv - rdau, - ,juau, - ahrho -nf,cho - p,dnho - nsrhfho - vfruhu, - purunho - prjho - aueuksho
LOVE , LOVE QUOTES ,LOVE  SONG ,LOVE  STORY

כל הזכויות שמורות -
LOVE - אתר האהבה הישראלי - פמה לשם 1996-2019

שימו לב : כיוון שהאתר מבוסס תוכן גולשים איננו אחראים על תכנים המפרים זכויות יוצרים ,
במקרה ומצאתם באתר תוכן אשר מפר את זכויות היוצרים שלכם אנא פנו אלינו ואנו נסיר את התוכן אשר מפר זכויות בהקדם האפשרי.

אהבה אתר-הכרויות תפילה בגדי הריון Citral רופא שיניים בחולון הכרויות dating שרת וירטואלי numerology calculator דיאטה דייט לירון