אהבה - דף ראשי

השקנו גרסה חדשה לאתר האהבה הישראלי!    לכניסה לחצו כאן.

סיפור סינדרלהחלק ג':::אנשים תקראו ותגיבו:::

אוקיי איפה היינו?אז נכנסנו ושם חיכתה לנו הפתעה כל החבר'ה חיכו לנו שם ועשו לנו מסיבת הפתעה,את הבית של חברה שלי אפשר היה לא לזהות:הם עשו לנו מן חופה כזאת ושמו במרכזה טבעת(מכסף אמיתי)וכל הבית היה בוילונות לבנים ממש כמו אולם אירועים...ואז ראיתי אותו הולך לחבר שלו ואח"כ הוא שאל אותי"עכשיו לפני כולם,תרצי להיות חברה שלי?"הייתי רוצה לחנוק אותו באותו רגע מרוב שמחה אז עניתי לו"ברור,טיפשון" (ככה הייתי קוראת לו)ואז התנשקנו ליד כולם בלי לשים לב שכולם מסתכלים עלינו נשיקה צרפתית ארוכה...והיתה מסיבה ממש כיפית כל המסיבה רקדנו ביחד והיה קטע של סלואו אז רקדנו צמודים מאוד וכל הריקוד התנשקנו.בסוף המסיבה בערך ב12 לקחנו מונית לחוף הים(המקום שהכי אהבתי) והלכנו בחוף הליכה של בערך 4 שעות מחובקים ואז בערך ב4 לפנות בוקר אני מקבל שיחה בפלא' מאמא שלי היא אמרה לי שהיום היא לא נשארת לישון בבית בהתחלה חשבתי שהיא תצעק עליי בגלל השעה אבל בכל מקרה היה החופש(...אין כמו החופש...)אז הגענו לאיזה סלע וישבנו ושמתי ת'ראש עליו ואז איזה איש אחד צלם בא אלינו וצילם אותנו בתמונה והבאנו לו כסף וחזרנו הביתה.שמתי את התמונה שלנו בחדר שלי וקבעתי שמעכשיו שם תהיה הפינה של התמונות שלנו(היה לי חדר מלא תמונות ופוסטרים)...הגיע הבוקר קמתי בערך בשעה 4 וחצי בצהריים ונכנסתי לאיסי וכל האיסי היה בברכות מזל טוב לזוג החדש ושלחתי לכולם תודה...ואז נתקפתי בפחד כזה שפחדתי שהתקופה הזו תיגמר אבל ידעתי שאין מי שיגמור את התקופה חוץ מממני או ממנו....אח"כ דיברתי עם רונצ'וק והוא אמר שהוא נוסע עם ההורים שלו ל3 ימים למלון באילת והוא שאל אותי אם אני רוצה לבוא...אמרתי לו שיחכה כי אני צריכה להתקשר לאמא שלי ואז התקשרתי אליה והיא אמרה לי סבבה כי במילא היא לא תהיה בבית ואז אמרתי לרונצ'וק שסבבה והתקשרתי לחברה שלי כדי לשאול אותה אם היא רוצה לבוא איתי לקניות ואז היא אמרה שסבבה ואז יצאנו וקניתי פווולללל דברים:מכנסיים,בגד ים,חצאיות מיני,חולצות,כובעים,צמידים,עגילים,נעליים,אוכל ועוד פוווללל דברים. והיה בערך 6 בערב ורונצ'וק התקשר אליי ואמרתי לו שאני כן רוצה לנסוע איתם אז הוא אמר לי להגיע ב9 בבוקר אליהם ואנחנו נוסעים...אז שמתי את הכל במזוודה...דיברתי עם רונצ'וק שיבוא אליי ודיברנו עד בערך 9 בערב על המון המון המון דברים ואמרתי לו שיבוא אלי ב10 בערב והלכתי להתקלח...רונצ'וק הגיע בערך בשעה 9 וחצי ואני עוד הייתי במקלחת הוא עלה לחדר שלי והדלת בטעות נפתחה...המשך יבוא...אנשים תגיבו!!!

נוסף: December 24th 2004

הדירוג שלי:

סיפור חמוד...!!

הכל על ...
אהבה , רגשות , תחושות , פרחים , שוקולדים , מדריכים , טיפים , כתבות , שירים , סיפורים , מכתבים , פתגמים ,הגדרות , הכרויות , פורומים ועוד...
tvcv - rdau, - ,juau, - ahrho -nf,cho - p,dnho - nsrhfho - vfruhu, - purunho - prjho - aueuksho
LOVE , LOVE QUOTES ,LOVE  SONG ,LOVE  STORY

כל הזכויות שמורות -
LOVE - אתר האהבה הישראלי - פמה לשם 1996-2019

שימו לב : כיוון שהאתר מבוסס תוכן גולשים איננו אחראים על תכנים המפרים זכויות יוצרים ,
במקרה ומצאתם באתר תוכן אשר מפר את זכויות היוצרים שלכם אנא פנו אלינו ואנו נסיר את התוכן אשר מפר זכויות בהקדם האפשרי.

אהבה אתר-הכרויות תפילה בגדי הריון Citral רופא שיניים בחולון הכרויות dating שרת וירטואלי numerology calculator דיאטה דייט לירון