אהבה - דף ראשי

השקנו גרסה חדשה לאתר האהבה הישראלי!    לכניסה לחצו כאן.

החצי השני שלי, סיפור האהבה שלי

שלום שמי טל ואני רוצה ספר לכם את סיפור אהבה ראשונה שלי...(אני הייתי בת כמעט 18 הוא בדיוק היה לו יום הולדת 22- הפרש 4 שנים)
אז ככה בתחילת כיתה יב' יצאנו לטיול מביה"ס, במגמה כך שזה קבוצה קטנה של אנשים... ואז פתאום ראיתי אותו וידעתי שהוא אהבת חיי שאותו תמיד חיפשתי מין ברק כזה שעבר לי בלב ניצוץ כזה בעיניים...החובש/מאבטח של הטיול היה כל כך חמוד, מקסים, עיניים יפות שרואים את טוב ליבו ויופיו החיצוני והפנימי.
המשכנו לדבר כל הקבוצה יחדיו.. בעצירה לאכול הנהג אוטובוס העיר אותי לקום גם (ישנתי) ואז חזרתי לאוטובוס כדי לחזור לישון וראיתי שהוא היה נעול הוא ראה שהייתי עצובה קצת ושאל מה קרה...איזה מתוק הוא היה, א"כ בלילה הבאתי לו לשמוע כוכב נולד2 כמה שירים בדיסקמן ודיברנו כזה כולם ביחד שמתי את השק שינה שלי קרוב אליו, זה היה לילה חלומי... בבוקר לראות את פניו זה היה כה מדהים.
נגמר הטיול ידעתי שלא אראה אותו יותר.. הייתי בבאסה וכל כך התביישתי להגיד לו שלום.. חזרתי הביתה בדיכאון כי חשבתי עליו התגעגעתי לפניו, וכל הבנים האחרים שהייתי עימם בקשר מכולם עבר לי רציתי רק אותו , ממש אהבה ממבט ראשון. ואז מסתבר אחת הבנות בטיול לקחה ממנו את המספר כי הם התידדו והוא עזר לי שסיפרה לו שרצתה להתאבד, היא אמרה לי שהיא רצתה אותו אז ישר ירד לי כי אמרתי ששניהם כנראה רוצים להיות ביחד, יום אחד ראיתי אותה בוכה בביה"ס שאלתי אותה מה קרה חשבתי שזה בגללו היא אמרה לי שממש לא ושהוא אובססי אליה בכלל וברגע שהיא קיבלה אותו נמאס לה ממנו..
היא שאלה אם אני רוצה את המספר שלו כדי גם להישאר בקשר וכמובן שהסכמתי, התחלנו להתכתב בהודעות והיה ממש קסום אני זוכרת את כל דפיקת לב וההתרגשות..ואז הוא התקשר ולא עניתי פחדתי שישמע את כל הרגש בוער..
החלטתי לעשות מעשה שבתור ביישנית בחיים לא הייתי עושה שלחתי לו הודעה בשיעור היסטוריה, היה משעמם אז ידעתי שככה יהיה לי למה גם לחכות , לצפות בשיעור זה הכי כיף שיש... שלחתי לו הודעה אני דלוקה עלייך ב-9 בבוקר ככה ואז הוא שלח לי הודעה מה מה אני לא יודע מה להגיד.. לא חזרתי אליו ומאז עד איזה 9 בערב לא קיבלתי ממנו הודעה ידעתי שהנה הסוף הוא נבהל ממני ולא רוצה וכמובן שויתרתי .. ואז ב9 בערב אותה הודעה ששינתה את חיי..
"מאז ששלחת לי את ההודעה אני לא מפסיק לחשוב עלייך כל היום אני מעריך מאד את אומץ ליבך"... ומאז ככה דיברנו בהודעות ואח"כ קבענו דייט ראשון 30/9/04 בים היה יום חלומי שנינו התביישנו הכרנו אחד את השני סיפרנו על עצמנו ואח"כ מול אגם פארק הירקון 10/10/04 אמרנו את אהבתנו ונעשנו חברים.. נשבענו תמיד לאהוב ולא לפגוע אחד בשני, כי אמרתי לו שאני מפחדת להתאהב.
מאז אנחנו חברים שנה ו-4 למרות שבתקופה האחרונה יש לנו קצת בעיות אבל זה טבעי וזהו מקווה שתמצאו את אהבתכם ושנהנתם מהסיפור... אז הבחור הזה שינה את חיי עבר איתי תקופה קשה בגרויות כיתה יב' קרא איתי א החומר בהיסטוריה שלא היה לי כוח, בגרות באזרחות, עבר איתי את הטירונות , חצי שנה מהצבא... נסענו יחד לאילת לצימר, בילינו עם חברים מבחינתי שנחיה יחד לנצח אוהבת אותך רוי רוי שלי :) הוא גבר הכי מלאך שיש

נוסף: February 25th 2006

אושר לפרסום על ידי אנונימי ביום 2006-02-26 09:19:56
הדירוג שלי:

סיפור מאוד יפה!
אני שמחה שהכל הסתדר לכם..:)
בהצלחה...
יובל
(~~הבן של הבוס שלי)

הכל על ...
אהבה , רגשות , תחושות , פרחים , שוקולדים , מדריכים , טיפים , כתבות , שירים , סיפורים , מכתבים , פתגמים ,הגדרות , הכרויות , פורומים ועוד...
tvcv - rdau, - ,juau, - ahrho -nf,cho - p,dnho - nsrhfho - vfruhu, - purunho - prjho - aueuksho
LOVE , LOVE QUOTES ,LOVE  SONG ,LOVE  STORY

כל הזכויות שמורות -
LOVE - אתר האהבה הישראלי - פמה לשם 1996-2019

שימו לב : כיוון שהאתר מבוסס תוכן גולשים איננו אחראים על תכנים המפרים זכויות יוצרים ,
במקרה ומצאתם באתר תוכן אשר מפר את זכויות היוצרים שלכם אנא פנו אלינו ואנו נסיר את התוכן אשר מפר זכויות בהקדם האפשרי.

אהבה אתר-הכרויות תפילה בגדי הריון Citral רופא שיניים בחולון הכרויות dating שרת וירטואלי numerology calculator דיאטה דייט לירון