אהבה - דף ראשי

השקנו גרסה חדשה לאתר האהבה הישראלי!    לכניסה לחצו כאן.

אהבה העבר הרחוק והעתיד המתוק

טוב אז ככה רק רציתי להגיד לפני שכן זה סיפור אמיתי וכן יש לו גם סוף טוב....
הכל התחיל שהייתי בכיתה י', הייתי ילד שמח ואחד שאוהב לצחוק שבלי להתלהב או משו לא היה חסר לי ידידות או כל דבר אחר בחיים
ואז זה הגיע המישלחת לקנדה 2003
8 אנשים שיבחרו מהבית ספר שיזכו לטוס לשבועיים וחצי לקנדה כמובן על חשבון הלימודים ואני חשבתי טוב אז למה לא?
הלכנו כולם למבחנים החלוקה הייתה 5 בנות ו3 בנים מה שהקטין את הסיכויים שאני ייבחר.
לבסוף נבחרנו 5 בנות מכיתות יא' ויב' ושלושת הבנים מכיתה י' ואני בניהם... באותו רגע היו לי חששות מה יהיה שמה בדיוק ? איך נסתדר? איך אני ידבר עם כולם? בכל זאת קנדה-הפרש של 7 שעות מהשעון הישראלי ובאותם שבועיים שהיינו צריכים לנסוע היה גם תיום הולדת שלי.
בקיצור התארגנו לנסיעה כולם בהיתרגשות כמובן אבל דבר אחד הרס לנו זה היה מחלת הסארס שהייתה בארותה תקופה ולכן נידחה לנו השליחות פעם אחר פעם בעיקוב של כמעט חודש.
אבל איך אומרים כל עקבה לטובה בסוף הרווחנו עוד שלנו ימים וזה יצא לנו שלושה שבועות שליחות. עלינו למטוס 12 שעות טיסה כן כן 12 שעות ועוד חצי שעה עד לעיר שהיינו צריכים להיות בה.
וזהו הגענו התמקמנו ומחר היום הגדול פוגשים את הקנדיים שבמשך שלוש שבועות נהיה איתם כל היום...
אעותו יום קמנו כולם אכלנו ואז ישר לקחו אותנו לבית הספר שלהם
שם הגענו והכרנו את הקנדיים ופתאום ניכנסת ילדה בכיתה י' לתוך הכיתה שיער בלונדיני עניים כחולות קטנה כזאת הסתכלה עליי ואני עליה ושוב פעם ולא יודע מה איתכם לי אישית זה בחיים לא קרה באותו רגע שחכתי מכל הבעיות וכאילו הייתי בעולם אחר.
היא באה והציגה את עצמה ואני את עצמי ומאותו רגע לא עזבנו אחד את השני.. פרט בלילה לישון חחחח
לא הרגשתי כה בחיים ולא היה לי מה להשוות אליה ובאותו זמן לא חשבתי מה יקרה שאני ינסע מיפה אחרי הכל זה זמני אבל המשכנו כאילו אין מחר.
מהר מאוד היא אמרה לי אני אוהבת אותך ונרתעתי ידעתי שאני גם מרגיש ככה או דומה לזה אבל לא יכלתי לדבר אבל היא הבינה שכן וזה היה פשוט שלושה שבועות קסומיםםםםם כלכך שלא רציתצי לחזור
שתבינו את המיקרה לקחתי איתי פלאפון לחו"ל וכשידידות שלי התקשרו או ההורים פשוט לא הייתי עונה לא היה מעניין אותי אלא רק היא.
ומהר מאוד גם באה הפגיעה לא היא בי או אני בה אלא זהו ניגמר הזמן
שלושת השבועאות היפים בחיי באותו זמן ניגמרו ואני צריך לחזור לארץ ולעלות למטוס... היא ליוותה אותי למטוס והתחילה לבכות ואני אחריה עיכבנו את כל המשלחת לפחות 20 דקות.
וזהו עליתי למטוס כלכך מבואס כלכך עצוב שזה ניתפס בי.
חזרנו לארץ היה דממה כל אחד חזר עם מיטען אחר מישם המורה שלי עד היום כל פעם שהוא רואה אותי אומר לי " אתה עדיין לא נחתת מקנדה אהה" והוא צדק!!!
זה היה תקופת בגרויות חזרתי לבית כולם חיכו לי שמה עם בלונים ומתנות ואני חשבתי לעצמי וואי תנו לי ללכת לישון לא בא לי לכלום במיוחד לא לשמוח... וזהו זה נתפס בי כמעט שלושה חודשים לא יצאתי כמעט מהבית את הבגרויות למזלי עברתי לא יודע איך , חברים שלי אשכרה באו מהבית ספר כדי לקחת אותי איתם ולהוציא אותי מהדיכאון... פגעתי בהרבה בנות שידידות שלי ניסו להכיר לי כדי שאני ישכח את הקנדית אבל אני בשלי, הייתי מחכה שהיא תחזור מבית ספר היא הייתה מסיימת ב5 ועוד הפרש של 7 שעות בין ישראל לקנדה אז אצלנו היה בסביבות 12-1 בלילה והייתי מדבר איתה במסנגר לפחות 4 שעות זה היה כואב לראות אותה מהמצלמה אבל רק ככה .
עד שלאחר תקופה החלטנו דיי מנתקים את הקשר אי אפשר להמשיך ככה זה לא בריא... באמת כך היה לא דיברנו אלא רק באימליים.. אחרי כמה חודשים חשבתי זהו התגברתי...
אוי כמה שאני טעיתי... אחרי 8 חודש בית ספר הודיעה לאותה מישלחת שנסעה לקנדה שאותה אנשים שטסו השנה יזכו גם ללכת לטיול עם הקנדים שוב אבל הם באים לארץ....
באותו רגע ששמעתי את זה הייתי שמח ועצוב לא ידעתי מה הולך לקראות ואיך הגוף והנפש יגיבו שהם יראו אותה הכל ניראה לי הזוי פתאום.
אז כן הם מגיעים נסענו לשדה תעופה בן גוריון מוכנים לשבועיים טיול בארץ עם הקנדים והם מתחילים לצאת אחד אחד חיבוקים נשיקות ובום הרגשתי מישהו עולה עליי ואני מסתכל ואני רואה אותה מחבקת ולא עוזבת התחילו לצאת לי דמעות פעם ראשונה שבכיתי בגלל בת בעצם פעם שנייה אם תחשיבו תבכי במטוס לפני שניפרדנו.
ומה אני יגיד הרגשתי כאילו לא עברו 8 חודש כאילו הטיול מקנדה ממשיך לו בישראל וכל הרגשות שהציפו אותי אז חזרו בגדול ושוב היינו שבועיים ביחד למרות שידענו מה יקרה בסוף הלב חשב מה קורה עכשיו ולא על העתיד.. טיילנו בכל הארץ בחיים לא נהנתי לטייל בישראל ככה הלכתי פשוט עם חיוך של יופלה על הפנים...
אבל כמו כל דבר טוב בחיים שוב זה ניגמר היא צריכה לנסוע ושוב הפרידה הייתה קשה, קשה מאוד...
היום אני יכול להגיד לכם שלא הרגשתי ככה בחיים כל החברות שהיו לי לפניה לא משתוות בכלום ולדעתי לא אהבתי באמת אף אחד מהם.
היה לי קשה להיפתח לבנות מאז, לצאת איתם או סתם לזרום, העדפתי לשמור על ידידות כל פעם שמישהי ניסתה לחצות את הקו, חסמתי את עצמי מלאהוב מהחשש הגדול של כן להיפגע שוב...
עד שלפני פחות או יותר 9 חודשים החלטנו אני וידידה טובה שלי על כך שנהיה חברים , הכרתי אותה שנתיים היא יודעת על הכל כולל הקנדית ומישום מה החלטנו לקחת תסיכון ....
וכמה אני שמח שלקחנו אותו, היא פתחה את הדלת שהייתה נעולה מאז פתחה את הדלת ומילאה אותה באהבה ורגשות כנים וטובים הזכירה לי כמה זה טוב לאהוב וכמה זה כיף של הביחד והשכיחה מימני את הקנדית לטובתה... היא ילדה מדהימה יפה ומקסימה שתודה לאל שבחרנו לעשות ולקחת תסיכון הזה , עכשיו אני יכול להגיד שאחרי שנתיים בלי אהבה מצאתי את האחת והיחידה שלי את הנפש התאומה שכן הייתה מעבר לפינה... שחושבים על הידידים והידידות שסביבנו אף פעם לא חושבים מה יהיה אם תקחו תסיכון כי לא באמת חושבים על זה כמו כל המשפטים אל תחפש תאהבה היא נימצאת ממש מתחת לאף שלך..
לאחר 4 חודש שהייתי איתה הקנדית באה לארץ רצתה שניפגש תתפלאו לשמוע היא ניתקלה בסירוב, הרגשתי שזהו התגברתי עליה והרגשתי שאני לא צריך להיפגש איתה כדי להבין את זה, הבנתי שמי שאיתי עכשיו יותר חשובה לי מימנה ואין מצב שאני יבזבז איתה יום על החשבון של להיות איתה.
אני שמח שגם לסיפור שלי יש סוף טוב אני וחברה שלי כיום 9 וחצי חודש שמחים ומאוהבים עד השמיים.
לכן לכל מי שחווה אכזבה או ניפגע מאהבה שלא ייתיאששששששש לא להיכנס לדיכאון עמוק, תדעו שתמיד גם אם נפגעת לכולנו יש סיכוי לאהבה, ומגיע לנו לאהוב ומגיע לנו שיאהבו אותנו בחזרה.
מצטער שהסיפור היה כל כך ארוך...
מקווה שיעזור לאנשים באהבה...

נוסף: August 3rd 2006

סיפור יפהD: אני שמחה שהכל הסתדר לך בסוף [[:

ברוש

הכל על ...
אהבה , רגשות , תחושות , פרחים , שוקולדים , מדריכים , טיפים , כתבות , שירים , סיפורים , מכתבים , פתגמים ,הגדרות , הכרויות , פורומים ועוד...
tvcv - rdau, - ,juau, - ahrho -nf,cho - p,dnho - nsrhfho - vfruhu, - purunho - prjho - aueuksho
LOVE , LOVE QUOTES ,LOVE  SONG ,LOVE  STORY

כל הזכויות שמורות -
LOVE - אתר האהבה הישראלי - פמה לשם 1996-2019

שימו לב : כיוון שהאתר מבוסס תוכן גולשים איננו אחראים על תכנים המפרים זכויות יוצרים ,
במקרה ומצאתם באתר תוכן אשר מפר את זכויות היוצרים שלכם אנא פנו אלינו ואנו נסיר את התוכן אשר מפר זכויות בהקדם האפשרי.

אהבה אתר-הכרויות תפילה בגדי הריון Citral רופא שיניים בחולון הכרויות dating שרת וירטואלי numerology calculator דיאטה דייט לירון